FRANŠIZĖ
CHARLIE PIZZA FRANŠIZĖ
NAUJOS VERSLO GALIMYBĖS
FRANŠIZĖS PLĖTROS POLITIKA
Mes žiūrime į franšizę kaip į bendrą ir vieningą veiklą, kur Franšizės davėjas atsako už prekės ženklo vystymą ir palaikymą, verslo modelį, apmokymus, o Franšizės gavėjas – už nustatytų procesų ir procedūrų laikymąsi, investicijas į restoranus, veiklos organizavimą. Tiek nuosavi, tiek pagal franšizę dirbantys restoranai vadovaujasi tais pačiais veiklos organizavimo principais, rinkodarine bei kainodaros politika, teikia tokias pat aukštos kokybės paslaugas.
KODĖL FRANŠIZĖ?
Tarptautinės Franšizės Asociacijos duomenimis, 90 % franšizės gavėjų sėkmingai vysto savo verslą (2012 m. duomenys). Restoranų verslas yra pakankamai sudėtingas ir įvairialypis. Įsigydami franšizę, Jūs taip pat įsigysite ir reikalingas maisto technologijos, rinkodaros, restoranų valdymo žinias. Tai leis Jums sutaupyti lėšas aukštos kvalifikacijos darbuotojų samdai, naudotis patraukliomis žaliavų pirkimo kainomis bei optimizuoti veiklos kaštus.
REIKALAVIMAI FRANŠIZĖS GAVĖJUI BEI BENDRADARBIAVIMO PRINCIPAI
AF teikia franšizės teises tik tuose miestuose ir vietovėse, kuriuose neturi nuosavų veikiančių restoranų. Įsigydamas AF restorano franšizę, Franšizės gavėjas turi pilnai suprasti, jog didele dalimi jo verslo sėkmė priklauso ne tik nuo Franšizės davėjo, bet ir nuo jo paties sugebėjimo ir pastangų vykdant verslą. AF į Franšizės gavėjus žiūri kaip į partnerius, todėl ir reikalavimai jiems yra pakankamai griežti.
Franšizės gavėjas privalo:
• turėti galimybę finansuoti restoranų įrengimą savo lėšomis;
• būti nepriekaištingos reputacijos;
• turėti patirties nuosavame versle arba vadovaujančiose pareigose.
KODĖL CHARLIE PIZZA?
Nes tai stipriai rinkoje įsitvirtinęs prekės ženklas, ne kartą įrodęs savo pranašumus. Be to, franšizės davėjas suteikia:
• franšizės gavėjo veiklos žinyną, į kurį įeina:
- tiekimo ir gautų prekių valdymo proceso organizavimas ir vykdymas;
- asortimento formavimas;
- maisto gamybos procesai ir procedūros;
- svečių aptarnavimo proceso organizavimas ir vykdymas;
- žmogiškųjų išteklių valdymas;
- rinkodara;
- kasdienės procedūros;
- maisto saugos užtikrinimas;
- ir kt;
• apmokymus;
• veiklos organizavimui ir vykdymui reikalingus procesus bei procedūras;
• žaliavų tiekimo kanalus;
• konsultacijas parenkant patalpas;
• marketinginį palaikymą;
• projektuotojo ir dizainerio paslaugas (už atskirą mokestį);
• kitą pagalbą, reikalingą restorano veiklai vykdyti.
Franšizės davėja s neteikia šių paslaugų Franšizės gavėjams:
• neskolina lėšų investicijoms ar apyvartinėms lėšoms;
• nekuria bendrų verslų.
KAS YRA CHARLIE PIZZA?
CHARLIE PIZZA – tai europietiškos virtuvės restoranas, skirtas visiems, kurie mėgsta picas, salotas, makaronus, mėsainius ir kitus patiekalus, kas vertina modernumą, suderintą su jaukia ir malonia atmosfera. Tai restoranas kiekvienam, nepriklausomai nuo amžiaus ir išsilavinimo. CHARLIE PIZZA restoranus Jūs rasite daugelyje didesnių Lietuvos miestų: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Utenoje, Mažeikiuose, Radviliškyje, Jonavoje, Kėdainuose.
Mūsų misija – sukurti jaukią, šeimynišką atmosferą, draugišką aptarnavimą ir kokybišką, šviežiai gaminamą maistą už prienamą kainą. CHARLIE PIZZA tikslinė grupė – miestų ir miestelių gyventojai, 15 – 35 metų, gaunantys vidutines ir žemesnes pajamas. Tai mokiniai, studentai, dirbantis jaunimas, jaunos šeimos.
REIKALAVIMAI IR PATARIMAI RENKANTIS PATALPAS RESTORANUI
Reikalavimai restoranų patalpoms:
• 250 – 350 kv.m. dydžio (iš jų – apie 80-90 kv.m. virtuvės ir pagalbinės patalpos);
• ne mažiau kaip 70 kW elektros energijos;
• galimybė įsirengti vėdinimą pagal galiojančias
Higienos normas;
• laisvas lubų aukštis – ne mažiau kaip 2,5 m;
• papildomas priešgaisrinis išėjimas.
Patarimai renkantis restoranų patalpas :
• I-as pastato aukštas;
• vieta lauko terasai;
• automobilių parkavimo galimybė;
• vieta, kur jau suformuotas pėsčiųjų srautas: centrinėse gatvėse arba prekybos centruose;
• vieta pastate, kuriame nėra gyvenamųjų
patalpų.
FINANSINIAI RODIKLIAI
Teisingai parinkus restorano vietą ir užtikrinus tinkamą jo valdymą:
• investicijų atsiperkamumas – 1,5 – 2,5 metų;
• teigiami pinigų srautai – jau po pirmojo veiklos mėnesio.
Kontaktai pasiteirauti :
AUDRONIS LAUKAITIS
Franšizės ir plėtros vadovas
Mob. tel. +37061580821
[email protected]